Înscriere proiecte


Vă rugăm să înregistrați rezumatele proiectelor (nu mai lungi de 1 pagină, conținând o prezentare generală și o descriere a unui număr de scenarii de utilizare) pe site-ul Easychair (bifați „Abstract only”) până la data de 20 noiembrie 2018.


Proiectele selectate, aflate în categoriile anunțate în pagina Domenii, vor fi publicate într-un catalog și prezentate publicului sub formă de postere, însoțite eventual de demonstrații interactive. Fiecare prezentare din catalog trebuie să fie limitată la 2 pagini (conform acestui template). Posterul pe care îl veți tipări și pe care trebuie să-l aduceți la eveniment trebuie să respecte acest template. Juriul va selecta 20 de proiecte considerate cele mai promițătoare, autorii lor fiind invitați să le prezinte sub forma unor elevator pitches (3-4 minute).


Studenții (legitimați) sunt scutiți de taxă.


Sponsorii și studenții nu achită taxa de participare.


Pentru restul participanților, taxa de participare este de 100 RON şi poate fi achitată până la data de 21 noiembrie 2018 prin transfer bancar la adresa:


Asociatia Romana de Lingvistica Computationala
Str. Iancu Bacalu nr. 3, Iasi, 700029, Romania
CUI - 37948409
LEI – IBAN: RO29BRDE240SV00696812400
BRD Suc. Iaşi


Pentru înscrierile de după data de 21 noiembrie 2018, inclusiv la fața locului, taxa este de 200 RON. Participanții care au achitat taxa prin virament bancar, vor primi, la cerere, în vederea decontării, factură în momentul înregistrării la eveniment. Indiferent de modalitatea de plată (prin cont bancar sau cash în ziua evenimentului) sunt necesare următoarele date:

Înscriere participanți

Pentru înregistrarea la evenimentul BringITon! vă rugăm să completați formularul.


  • pentru persoane fizice: nume, prenume și CNP
  • pentru reprezentanți ai companiilor: numele complet al companiei, nr. registrul comerțului, C.U.I., adresa, cont IBAN, banca, cartea de identitate a reprezentantului

Pentru a deveni sponsor al evenimentului BringITon! 2018, contactați:

Daniela Gifu – e-mail: daniela.gifu [at] info.uaic.ro


Pentru informaţii suplimentare, contactați:

Lucian Gâdioi – e-mail: lucian.gadioi [at] info.uaic.ro


Înscriere sponsori

Vă sugerăm, mai jos, 4 tipuri de sponsorizare, dar în funcție de preferințele dumneavoastră putem propune, de asemenea, "a la carte" mai multe avantaje.


    Nivelul Bronz - sponsorizări de 150 Euro;

  • Logo imprimat pe materialele de promovare ale BringITon!
  • Logo și orice materiale de prezentare la secțiunea destinată Sponsorilor și pe pagina web a BringITon!
  • Nivelul Argint - sponsorizări de 300 Euro;

  • Avantajele de la nivelul Bronz.
  • Banner / roll-up permanent afișate în timpul BringITon!
  • Logo imprimat pe afișul BringITon-2018!
  • Logo pe toate materiale de promovare ale evenimentului BringITon!
  • Nivelul Aur - sponsorizări de 450 Euro;

  • Avantajele de la nivelul Argint.
  • Afișare de perete plus spațiu de prezentarea a materialelor informative în cadrul BringITon!
  • Menționarea numelui Companiei ca sponsor principal în toate materialel mass-media 2018.
  • Nivelul Platină - sponsorizări de 600 Euro;

  • Avantajele de la nivelul Aur.
  • Logo afișat preferențial pe pagina de web a BringITon!
  • Logo pe toate sursele de informare ale evenimentului BringITon!
  • Participarea gratuită la sesiunile de comunicare pentru două persoane, inclusiv la cina festivă.
  • Flyer distribuit împreună cu materialele BringIton!

  • Informații despre cazare:

    Studentii sau elevii cu lucrări acceptate la BringITon2018, care sunt interesați în a fi cazați GRATUIT la unul dintre hotelurile studențești Gaudeamus (vezi hartă) sau Akademos (vezi hartă) sunt rugați să contacteze cât mai repede organizatorii (bringiton@info.uaic.ro) pentru detalii.


    Alte opțiuni de cazare în apropierea Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi:

    Indicații asupra prezentărilor

    În legătură cu prezentările din ziua de joi 13 decembrie, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

    • posterul pe care îl veți tipări și pe care trebuie să-l aduceți la eveniment trebuie să respecte acest template.
    • posterul trebuie montat joi 13 decembrie, între orele 8:00 – 09:00, simultan cu înscrierea participanților, pe panoul cu numărul de ordine al lucrării dumneavoastră (număr pe care îl aflați din pagina Program, după data de 25 noiembrie 2018);
    • vă rugăm ca măcar un membru al echipei proiectului să rămână lângă posterul dumneavoastră cel puțin pe durata sesiunii de vizite la standuri, adică vineri în intervalul orar 14:00 – 15:00;
    • în sesiunea de prezentări și demonstrații, adică vineri în intervalul orar 15:00 – 17:00 veți avea la dispoziție exact 3 minute în care să faceți o scurtă prezentare (elevator pitch) a proiectului dumneavoastră în Sala Senatului, putând afișa totodată 3-5 slide-uri, al căror format îl puteți descărca de aici.