Contracte
In vederea stabilirii unui parteneriat sunt necesare documentele de mai jos:
- un contract cadru (protocol de colaborare) ce trebuie completat in 2 exemplare (va rugam ca la Preambul sa oferiti cateva detalii despre compania dumnevoastra)
- un model de contract de stagii (conventie de practica) care se completeaza in 3 exemplare (doua dupa ce vor fi semnate, raman la dvs - unul il veti inmana studentului dupa finalizarea stagiului de practica). Dupa ce le completati si le semnati, va rugam sa le aduceti la secretariatul Facultatii de Informatica. Dupa semnare va vom returna doua exemplare.
Observaţie: Pentru fiecare student în anul 1 sau 2 de licență, sau anul 1 de master, se va semna un contract de stagii furnizat de facultate. Pentru cei care finalizează studiile în 2021 (anul 3 licență, respectiv anul 2 master), se pot semna contracte de stagii doar până în momentul în care îşi finalizează studiile (~28 Iunie 2021), deoarece, până în acest moment, ei au statutul de studenţi.
Atenţie: În contextul epidemiologic actual, după ce semnați protocolul de colaborare în două exemplare, acesta se trimite în format fizic la secretariatul Facultății de Informatică Iași, la adresa: Facultatea de Informatică, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Strada General Berthelot, nr. 16, Oras IAŞI, Cod Postal 700483, ROMANIA.
Convenția de practică se semnează electronic atât de către student, cât și de companie, iar apoi se trimite la adresa stagii@info.uaic.ro
Vă recomandăm ca după semnarea convenției de practică de către toate părțile, aceasta să fie înmânată studentului doar după finalizarea stagiului.